Snart så.

Sauja då börjar man på sin flera dagar i raden period på jobbet. Längtar som fasiken till nästa fredag igen. (Om det nu inte blir pannkaka av allting men det ska det helst inte.) Jag ska åka ut till näset och vara där i fyra dagar. Skönt, problemet är bara att vi ska lämna in bilen den tionde, så jag får hoppas att dem är snabba nere på verkstan annars har jag ju ett litet problem... "/
Igår låg jag konstant i soffan och slogge på vampire diaries, när Philip kom hem hade jag en fruktansvärd huvudvärk, konstigt eller?! Inte bra att titta så mycket på teve och bara för det har jag ont i ryggen idag, är ganska spänd så jag ser fram emot lite massage i slutet av månaden.. (Om jag nu inte tar en snabbtid den här veckan, det hade varit behövligt..)
Början på det här året har ju inte varit livat, men det finns ganska mycket andra grejopr som ska vara klart innan året är slut:
- Åka till Etiopien igen (Och där ska vi över på Safari i Kenya)
- Fira vår 5 års dag i Paris eller Rom.
- Bli klar med minst en kurs i projektledning
- Förhoppningsvis, förhoppningsvis ha ett fast jobb.
- Köra beachbuggyn på cruisingen i Hässleholm
- Gå på bröllop
Så jag har mycket att se fram emot! Men det är ganska mycket som händer på hösten.
Nu ska jag åka till jobbet. Hoppas ni alla får en mycket trevlig trettonafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0