Ledig ffs!!!

Idag är jag ledig!!!! Och jag har vaknat varannan timme av min jävligt irriterande förkyldning som ger mig en rinnande och snorig näsa!! Men nu får det vara nog! Nu ska jag vara vaken för det är inte lönt att somna om igen. Har drömt om en van helsing-film och jag måste nog se den filmen nu för den var riktigt fantastiskt bra när jag drömde om den. Det blir tvättdag idag också, vi har ju bara en miljon kläder i tvätten nu känns det som så det var nog på tiden. Vi kör kanske en runda till IKEA idag också och köper ramar till bilderna från Etiopien som ska upp i hallen. Har äntligen framkallat dem och dem blev så bra i svartvitt!!! Hoppas ni får en trevlig tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0