Glada Nyheter

Har fått glada nyheter, eller kanske rent av underbara nyheter idag. Kan tyvärr inte avslöja dem för det är topphemligt!!

Så är det helg, man kan tro att jag jobbat klart för den här veckan men det har jag INTE. Ska jobba helgen också. (money money) Men det är lugnt, helgerna är oftast skönast och går snabbast så det är kul. (Det är ännu roligare när lönen kommer sen ;) )

Annars ska det bli städning här hemma, Philips lumparpolare kommer hit imorgon så då kan det inte se ut som här gör just nu. Lite myskväll tillsammans med Philip, det är ju faktiskt fredag och vi får försöka bete oss som normala människor.

Saknar mamma jättemycket, det är lite småjobbigt att hon är så långt borta faktiskt.. Det är ju inte så många man har kvar här hemma runtomkring, tur jag har svärföräldrarna som backup :) <3

Nu ska jag ta itu med sovrummet innan Philip kommer hem som en liten överraskning :)


En helt obeskrivlig upplevelse som har etsat sig kvar i mitt hjärta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0