Tre apor

Har fullt upp på jobbet idag, kul men man vet aldrig när man ska hinna ta fikan. ( so jag gör nu) blev inget möte idag, tradigt, man hade bahövt reda ut lite saker och få klarhet i vissa punkter, men det blir kanske en annan gång! Ikväll blir det istället torsdagsmys med sambon, mat och en öl till det <3 Har något jag måste erkänna, jag har ett stort missbruk av att shoppa och främst leta efter skor på internet!!! Ska bli sjukt kul att shoppa loss på scoretts outlet i Ullared när vi ska dit :) hehe ;) vill ha ett par svarta i lack eller mocka, har ju flera olika färger nu så ett par svarta pumps får det bli den här gången :) eller röda? "/ fått massa extratimmar den här veckan! Gemig! Gemig! Gemig!!! :) nej, nu ska jag gå upp o jobba igen, hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0