Söndag

Igår stod 30års fest och namngivningsceremoni på schemat, fick panik på eftermiddagen när jag förstod att jag inte hade några passande kläder för kvällen. Stack ner på stan och hittade en underbar pärlvit spetsklänning och sen blev det mönstrade strumpbyxor till det och en svart kortkavaj med puffärmar. Pricken över i hade varit om jag hade haft mina lila/svarta spetsskor men det hade inte varit så smart o ha 10cm klack en vecka efter man fått ryggskott så jag fick rota i källaren efter fjolårets ballerinaskor och det funkade. Kunde dock inte stanna länge på festen då ryggen sa ifrån.. "/ ölen hjälpte inte så mycket, men kvällen var riktigt trevlig med mysigt folk och värdar. Idag ska jag se om jag kan få något gjort här hemma, har fått upp en tavelhylla i vardagsrummet, tänkte ha Philips lumpenbiöder där och hans basker, den gör sig inte värdig där den står idag så jag tänkte överraska honom när han kom hem idag, lumpen var ju en sån stor upplevelse för honom och han saknar ju militären lite så då tänkte jag göra en hylla bara för det. Lite dammsugning och våttorkning blir det också, sen kommer Petra när hon slutar för vi ska se prince of persia :) Trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0