Slappedag.

Har haft en riktig slappedag med älskling idag! Vi stack upp till hemmakväll i förmiddags och köpte vännersäsongerna och två filmer, vi somnade till vänner och vaknade upp för en timme sen och slog på en film. (den siste tempelriddaren) Har tagit fram två kycklingfileér från frysen som snart ska lagas tillsammans med ris och karinsås. Senare ikväll blir det biomys <3

har inte berättat om matchen igår. Jag fick en hands utanför straffområdet, två ribbskott, (ett som stuidsade på mållinjen) och en frilägesmiss. Jag borde verkligen behöva ställa in siktet i skorna, för hade jag bara satt mina lägen hade vi vunnit, eller iallafall spelat lika. Matchen slutade 3-0...

Sista matchen är på måndag, ska bli skönt att slippa det faktiskt. I vinter blir det innebandy med kollegorna istället och kanske, kanske letar man upp en närliggande klubb man kan spela i.

I helgen blir det 25 års fest för en kollega, ska bli riktigt skoj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0