Skor!!

Nu när man legat på soffan ett tag har man hunnit gå igenom flera skosidor och har äntligen hittat ett par svarta pumps jag vill ha och ska köpa!


Visst är dem riktigt snygga!? Längtar tills jag får dem på fötterna!

Nu kommer snart dem som ska köpa klösträdet, Philip bar ner det från vinden nyss. Vi bar upp det förra veckan för vi trodde inte det skulle bli sålt så vi kunde ha det när vi utvidgar vårt boende. ;)

Man får väl ta de här dagarna till att plugga lite projektledning så man blir nåt klokare. tror nog jag skulle klara ett prov idag, men jag vågar inte! haha, så jävla feg är jag.

Nu blir det att få på mig värmekudden och lägga mig raklång i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0