Make it happend

Jaha då var valet avgjort för de här fyra åren. Jag är nöjd, men har märkt att många inte är det. Så som media har hängt ut sd är verkligen tragiskt, nu är det som så att vissa i Sverige har fått nog och röstat för att få en bättre invandringspolitik, en fråga som är mycket splittrad och känslig. Inget annat parti vågar ta upp frågan i risk för att förlora väljare och jagr absolut inte insatt i sd:s politik men nu har faktiskt mer än 5 % röstat på att dem ska komma in i riksdagen av någon anledning och vi lever faktiskt i en demokrati där människor har fri rösträtt och då borde vi respektera den. Ingen klagar för att V är med i riksdagen ju ;) nu ska ni inte tro att jag har röstat på sd och försvarar hela deras politik. Jag tar bara upp frågan från en annan synvinkel än medias. Idag ska jag till kiropraktorn som ska göra underverk med min rygg så jag kan jobba på onsdag!!! :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0