Jippie!!!

Idag körde jag på som vanligt på jobbet i vinst eller förlust om ryggen skulle hålla... Och den höll!!!! Så in i lycklig är jag nu :) var i Ullared igår med Petra, riktigt roligt faktiskt :) hittade en stor ryamatta, skålar till panacota eller chokladpudding, satinsängkläder och en stickad kofta i märket svea. Sen blev det ju lite smålull till jul med tomtar och sånt och underkläder. Utanför hittade jag ett par svarta högklackade pumps och lite annat ;) Philip ringde när vi var där uppe och vi sa att vi skulle fira vår 4årsdag där uppe, ska se om det finns ett ledigt hotell i Falkenberg som vi kan bo på. Nu har jag börjat med middagen till Philip kommer hem, blir fylld fläskfilé med criscuts och till efterätt chokladpudding med persikohalvor och grädde :) yummie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0