Going forward

Helt färdig efter jobbet idag! Ont i ryggen så in i helvete men jag klarade av det, en dag i taget bara!! :) ska gå in på en sida på internet och kolla löshår, rätt gött om man ska ut eller så och ha lite längre så man kan göra lite mer olika frisyrer, Petra hade köpt som jag fick prova igår och det såg faktiskt bra ut :) så nur jag helt inne på det, man kanske ska beställa direkt eller vänta lite? "- på lördag ska vi iväg till en namngivningsceremoni och 30 årskalas, ska bli mycket trevligt, detta är den första ungen jag sett som är ny, annars har jag bara sett flera veckor gamla på riktigt så detta är lite speciellt. :) blir megastädning i helgen också innan vi åker till Ullared och shoppar loss :) så bara roliga saker i helgen! :) nu ska jag bara uthärda en dags arbete också (6h imorgon o 3h på fredag) :) hejja Titti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0