Bring it

Är på väg till jobbet, tar stadsbussen för det är ju så bekvämt! Har kort dag på jobbet idag också, som alla andra fredagar nästan. Men idag är det extra skönt för mamsen kommer hit ikväll och här ser förjävligt ut hemma med alla kartonger o mög. Kunde blivit av med kartongerna om jag bara fått ha bilen någon dag, men nej. Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag dock av en behaglig doft av liljor som Philip köpt till mig :) det var verkligen vackra!! Säger man bara att man vill ha dem så får man :) Blir "jobb" i helgen, ska hjälpa mamma på matöppet, sista helgen för henne och mig innan dem säljer, blir lite vemodigt, men samtidigt riktigt kul!! Ser det inte som jobb heller utan en hel helg tillsammans med mamma bara. Vi har riktigt roligt ihop när vi jobbar :) står o väntar på bussen, det är svinkallt ute!!! Fingrarna domnar ju för fasiken av!!! Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0