4 underbara år <3

Idag Är det fyra år sedan jag träffade den underbara skapelse jag lever tillsammans med idag! Ett gigantiskt bråk om valet sedan var jag fast. Den 2 september, i någon stor villa vid djupadalsparken med massa fulla tonåringar innan björket bråkade, svor och skrek vi åt varandra för ingen gav sig. Då visste jag inte att han med rakat huvud och som jag uttryckte mig då idiotiska åsikter skulle bli min sambo, att vi skulle ha två katter, en bil och en lägenhet. 4 underbara år har gått och jag är så lycklig tillsammans med honom, han lyser upp min vardag, retas och petas så jag börjar skrattgråta, ger mig en skönond massage när jag behöver det och alltid, en godnattpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0