wonderful!

Idag har man fixat naglarna hos Lisa, sen när man kom hem åt alla tre frukost tillsammans och nu har jag ätnligen kört iväg fönsterbrädorna och allt mög till tippen!  Det har stått i hallen ett tag nu, så det är skönt o se hur en hall ska se ut :) ordning och reda med andra ord :) Ska bara ta upp golfklubborna till vinden också för det är ju inte direkt golfsäsong nu :) Tvätten är snart klar, har till och med hängt in det som är klart! (Annars brukar det ligga i tvättkorgen till nästa gång vi ska tvätta så jag är riktigt nöjd att man redan har fått in det i garderoben!)
När jag är klar med allt detta så ska jag faktiskt lägga mig med en kolsyrad vattenflaska i soffan och bara njuta!

Imorgon ska jag till kiropraktorn efter jobbet, sen på kvällen ska jag till MAXI:s tjejkväll på hälsa och skönhetavdelningen och shoppa loss! Behöver ju några solskyddsfaktorer, aftersun osv tills man ska till emiomien :)

funderar på vad man ska äta ikväll, blir nog något med köttfärs iaf, köttfärstårta eller något liknande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0