Tjejkväll

Den här dagen är verkligen lång! När jag slutat jobbet åkte jag ner till Sösdala för att ta farväl av butiken. Nu har den bytt ägare, det känns lite vemodigt men ändå lyckligt. Skönt för mamma att äntligen bli av med den. Ska ner dit på lördag för att se nyöppningen, dem ska i princip göra om hela butiken! Efter jag varit i Sösdala körde jag direkt upp till Osby för att få lite knäck i ryggen av kiropraktorn :) Riktigt skönt att få sig en genomgång innan man ska gå på semester.

När jag körde från kiropraktorn ringde jag frukten när jag var i Stoby för att fråga om hon kunde sätta ut 2 bananlådor till mig. Det gick bra så jag var på MAXI 2 minuter efter det jag ringt, går ut från bilen och ser en man tar 4 stycken bananlådor från baksidan! Skriker: nej nej nej nej!!! till killen som tar dem, men han bara tittar på mig och sedan skyndar därifrån! Schysst asså!! Kunde inte delat med sig eller något? "/
... Men jag fick mina bananlådor tillslut!
Snart ska jag iväg till Maxi igen för att gå på tjejkväll och shoppa loss. Sen ska jag köra till Perstorp och hämta Philip från jobbet. Känns bra att ha fått gjort en hel del idag ändå :)

På fredag har jag kort dag också så då ska jag rensa det sista i lägenheten så man kan börja sponka på lördagmorgon :)


Leah ser ut som katten på teven som tappar hakan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0