Maskerad

Idag är jag och Philip lediga tillsammans, så vi stack ner till Mixhuset och köpte maskeraddräkter och lite annat till halloween. Bl.a färgade linser så vi ser riktigt räliga ut!  :) Ska bli riktigt kul faktiskt, så nästa vecka blir det fullt upp här hemma med att plocka undan och decorera och fixa med snacks, eller vad vi nu ska bjuda på.

Idag ska vi ta stygnen på Leah, ska bli skönt både för henne och oss att bli av med tratten och allt.
Nu slipper man tänka på att hon inte ska gå ut på somrarna och bli gravid och allt och kanske så blir hon mer förnuftig och fattar hur Litterkwittern ska användas!

Nu är det bara 23 dagar kvar tills jag åker till Etiopien, håller på och laddar in musik på både Iphone och Ipod, ifall batteriet tar slut på någon av dem så har jag en backup :)
rutten ner blir: Amsterdam, Sudan och Addis Abeba. Är lite nervös att landa i Sudan faktiskt. Vem hade inte varit det? :)

Nu ska jag mysa vidare med älsklingen.

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0