Kreativitet

Sa till mig själv igår att jag verkligen skulle ha sovmorgon idag och bara ligga och dra mig i sängen! Jag vaknar istället halv sju imorse och kunde inte somna om! Så jag tog på mig mjukisbyxorna och kameran och gick ut en sväng, för varje morgon jag har gått till jobbet har det varit ett sådant stillsammt ljus över första avenyen som jag har tänkt fota ett tag. Såklart fanns inte det ljuset där imorse, men jag fick iallfall lite bilder. Som sagt har det blivit en hel del bilder med det nya objektivet. Jag åkte ut till Näset igår efter jobbet och tog lite bilder där också. Är så super-bajs-nöjd med objektivet så det finns inte!!

   
   


Annars har det varit en kreativ dag med att städa sovrummet, storhandla, sätta upp kabellister i både kök och badrum. Snart ska jag börja att bära upp saker till vinden och se om jag hittar våra vinterjackor där uppe någonstans.. I morgon får det bli ytterligare städning, tar ett rum i taget nu, så imorgon får det bli vardagsrum och badrum. Sist tar vi köket med tanke på att vi ändå måste diska innan festen på lördag.

jag hade verkligen behövt en dusch också... "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0