Julbilder

Snart är det dags att ta nya julkort på Lucia och Leah som vi ska skicka iväg till nära och kära. Provade tomtedräkten på Leah härom dagen och hon gillade inte den, kommer bli en pärs! :)

Nu ska vi ner till Valentino och hämta pizza, vi har legat i soffan halva eftermiddagen och sett på filmer: The swing vote och mrs. Doubtfire, båda var riktigt bra! En tår trillade ner från min kind lite då och då.. :)

I veckan blir det fullt upp, jobb i morgon, på tisdag när man är ledig ska jag fixa naglarna, sterilisera Leah och gå till Länsförsäkringar och snacka lite med dem. Allt ska ju som vanligt pressas in på en och samma dag! Vi har säkerligen tvättid också om jag inte minns fel och kylskåpet behövs säkerligen fyllas på. Sen var den dagen slut!
Till helgen ska vi ju fira vår 4 års dag, kommer bli riktigt kul! Komma bort lite och skämma bort varandra är ju inte helt fel, ;)

Längtar lite till Jul faktiskt, all hetsen på jobbet och så blir det mörkt och friskt i luften, själva julstämningen saknar jag inte på grund av personliga problem, men jag tror något magiskt kommer hända i jul så det kommer bli en bra jul i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0