Emiomien

Nu är allt klappat och klart: jag ska till emiomien i november (för er som inte talar i drömmar heter det Etiopien) riktigt skönt att veta vad man ska göra på sin semester faktiskt. Dock blir det ingen safari utan vi väntar med den tills Philip också kan följa med :) men jag kan nog roa mig inne i Addis Abeba också med shopping i plåtskjul och bad på sheraton hotel. Kommer bli fantastiskt!! Just nu är jag på väg hem från sösdala, har hjälpt mamma i butiken, bakat lite o så som vanligt :) på bussen sitter det två småugar som skriker ikapp, riktigt kul, Tina vill bara ut!!! Haha!! I eftermiddag ska jag baka muffins, hittade några goda recept idag som jag tänkte prova :) ha en fortsatt trevlig älg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0