v 20

Och så vart man redan inne i vecka 20, med 11 grader så man fortfarande får åka till jobbet i tjocketröja, inte roligt! Längtar efter sommar sol och värme, då man kan vara ute i Västra Näs och bada,grilla och sola. Längtar efter att cykla in till staden och ta en glass på glassbåten i shorts och linne. Längtar efter beachhandbollen i Åhus och att ligga på stranden med älsklingen en hel dag. Jag hoppas mina två veckor av semester kommer bli så jävla bra helt enkelt och jag vill ha dem nu.

I förrgår köpte jag och Philip något helt fantastiskt tillsammans! Det kommer bli så himla roligt om vi får det att fungera ;) Bilder kommer snart, kanske om en eller två veckor, men än så länge är det en hemlis ;) hehe.

I morgon är jag ledig, ska bli så himla skönt! Ska städa lägenheten och sen ska jag och mamma ut till näset och klippa gräs och plantera lite blommor i krukorna, ska bli mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0