torsdag

Är just nu inne i tiodagarspass och jag är bara på andra dagen, fast dagarna kommer förhoppningsvis rusa fram och plötsligt är det fredag nästa vecka, man måste bara se det positivt :) Sen är det fyra dagars ledighet och tältning i Laholm som gäller! Ska bara komma ihåg och få med oss luftmadrassen den här gången :) Philip och jag glömde den senast vi tältade uppe i Öland och fick då köpa två stycken för ett rejält överpris!

Siesta har börjat och man ser mycket konstigt folk ute på gatorna, trevligt att Hässleholm lever minst en gång per år iaf :) Jag ska dock inte dit, inga band man lyssnar på så då kan man lika gärna spara den pengen till en lite större festival i födelsestaden Sölvesborg, behöver nog inte presentera den ytterligare :)

Dåså, nu ska jag försöka lista ut vilken kod jag har till mitt Icakort så man kan lägga in pengar på det istället.
Hoppas ni får ett riktigt bra veckoslut, solen skiner ju något kopiöst!


( En riktigt gammal bild får avsluta morgonen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0