Beach Buggy

Som ni kanske redan vet så har vi köpt en beach buggy som vi ska ha till sommarbil, med lite mech från mig och Philip kommer den bli så in i nordens bra! Vi har sagt att det är ett projekt på ca tre somrar, men vi ska ha den körklar till cruisingen nästa år. (förhoppningsvis) Känns gött och ha något och pilla på nu till sommaren och något som jag och Philip köpt tillsammans, som är vårt. Kan tänka mig många par som har kanske bara en inkomst och där den ena bara betalar, hade kännts så dumt på något vis. Men den här lilla leksaken är som sagt vår.
Tyringedagarna har dragit igång, tänkte jag skulle dragit dit men har ingen bil, man är ju riktigt handikappad utan en, så när jag cyklat hem efter jobbet tog jag ett långt bad och tittade på hot shots 2, så sjukt jävla dåligt bra är den!! haha. Men nu ska jag väl bara göra några små saker sen hoppa i sängs, lång dag i morgon sen ska jag vara ledig i helgen! wohoo!!

jag glömde bort det det här året. är jag lycklig då eller bara för upptagen för det som är viktigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0