1:sta Maj

Första maj är arbetarnas dag, ändå jobbade många av oss idag... Det blev dock inte så hårt igår, men man kom ju inte isäng i tid så man var ju ändå förstörd i morse. När jag kom hem från jobbet i eftermiddags gick jag rätt in till sängen och lade mig, nu har jag fått i mig lite sömn men är riktigt hungrig.. :/ Huvudet värker dock för man har antagligen druckit fördåligt. Igen.
Men gårdagen var förövrigt perfekt, grillning, lugnt och sällskapsspel. Precis det man vill ha på en valborg. Måste verkligen göra det igen. Kände dock i morse att det var nog en vitlök förmycket i tzatsikin, hade polisen stoppat mig i morse så hade de bara bett mig köra vidare ;)

Mina små älsklingar har slagits om mina fötter i eftermiddag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0