torsdag

Philip har varit hemma sedan i rfedags och jag har faktiskt inte hunnit blogga.
Det har varit en riktigt mysig vecka, vi har hunnit med så himla mycket tycker jag.
Var nere i Åhus från måndag till Onsdag, åkte in till Kstad i tisdags och köpte Philips pjäxor,
sen igår åkte vi till Höganäs och köpte skidor till honom och körde inom väla, där hittade vi båda jobbeskor, stavar och när vi gick förbi en optikerbutik såg vi ett par skitcoola skidglasögon! Leopardmönster! Jag var ju bara tvungen att ha dem! Halva priset också, så dem gick "bara" på 650:- Philip hittade också sina där så vi gjorde ett par riktigt bra köp igår, nu längtar vi ju som fan till Österrike och laddar upp med snowroller!
schwiss schwiss schwiss!!! :)

Ska slänga mig lite i soffan innan jag börjar på frukosten, Philip sover ju fortfarande, men ja är ju inget nattdjur för jag somnade i soffan inatt! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0