far

I fredags var det pappas födelsedag. om han levt förståss.
typiskt att just den dagen ska han som kör våra varor ha sin lilla tös med sig.
Men nu känns det bra igen. Om ni ville veta.

Vill bära upp min resväska till lägenheten så jag kan börja packa. Men det är nog lite för tidigt!
Jag lääääängtar!!
typiskt är också att en gammal klasskompis ska ha avskedsfest dagen vi ska komma hem..

En olig nyhet: jag har nog blivit vuxen nu, för jag är med i handelsanställdas förbund. DÅ är man gammal!


har nu sett alla stieg larsson filmerna, jag klarar inte av dem, så jävulskt bra, men jag hade så mycket adrenalin att jag kunnat slå ihjäl någon efter dem. Philip undrade vad det var för fel på mig när han kände mitt hjärta pulsera som ett tåg! Han tyckte jag var knas!! haha.

Nu är det bara 12 dagar tills Philip kommer hem för gott!! Om två dagar kan jag räkna det på fingrarna!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0