Midsommar

Midsommarafton i morgon och då kommer jag vara psykiskt utmattad! Helt sjukt mycket att göra på jobbet nu, kommer säkerligen drömma om gräddfil och grädde inatt :)
Fast vi ska faktiskt fira det och det kommer bli riktigt bra, för vi ska vara hos vänner som jag tycker är helt underbara och som jag trivs med väldigt mycket. Det var längesedan man firade så. Men jag får lägga ölen åt sidan och dricka alkoholfritt för jag ska jobba på lördag. "/ Ska se om man lyckas med en ny tårta jag hittat recept på, om den uppskattas ska jag baka den påmin födelsedag på onsdag. herregud vad gammal jag blir!
Känns som om jag skulle vilja göra något speciellt, men Philip jobbar och mamma också, så jag ska nog bara vara ute i Sölvesborg och ha lite egentid för mig själv på morgonen och sedan åka till Åhus på eftermiddagen.

4 dagar till semester, helt underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0