thaa!!!

Jobbar just nu som en galning, ett måste efter semestern dock! Men detta har också varit en helt underbar vecka med massor av bra nyheter! Att jag kom in på projektledning tex, sen vet jag inte om jag får avslöja den andra nyheten. Men den tredje bra saken som hänt den här veckan är att Philip och jag bestämt oss för att börja titta på hus. Som ni alla säkert redan vet kan det ta flera år innan man hittar just "sitt eget" hus, men just den här känslan att man tillsammans tar ett beslut om ett steg framåt och börjar på allvar titta är så gött!

tanken slog mig på jobbet idag när jag tänkte på min familj: Philip, Lucia, Leah. När bestämde vi oss för att bli en familj? Det har vi aldrig gjort utan det bara blev så. men vi är en riktig familj nu och det känns så underbart!

Nu ska jag öppna en kall... ;) Philip är ute med kompisar och jag är hemma själv, det är ganska skönt ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0