Semestervecka!

Har haft en helt underbar semestervecka i Åhus med goda vänner och familj, firat min blackjack-dag på partyfsbriken och legat och stekt på stranden om dagarna :) firade ett 40årigt äktenskap i söndags som var trevligt med underbara människor :) på kvällen åkte vi ut till västra näs i Sölvesborg där jag verkligen känner mig hemma, jag slås av ett lugn och jag kan koppla av här ute vid havet som jag bott vid i mer än halva mitt liv. Kändes verkligen som man behövde det då man inte klarar en viss oerhört otrevlig människa som inte vet hur man beter sig bland andra människor. Jag har försökt nu i tre år men jag bestämde mig för att skita i att vara trevlig mot någon som inte bryr sig och jag har alltid fått skit tillbaka så nu finns inte personen längre, jag ignorerar det och jag kommer bara behandla "saken" som luft hädanefter, så länge den inte yttrar sig om något som rör mig eller min sambo, då kommer antagligen helvetet bryta ut.. Snart kommer älsklin hit och hans kompis, så ska vi grilla och dricka öl och kanske ta er nattabad i Sandviken :) hehe bara en vecka kvar av semestern, gäller att njuta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0