Så jävla gött!!

Sökte en kurs i projektledning till hösten och var inne på studera idag och såg att jag blivit antagen! Så jävla nice! Det bästa är ju att jag kan jobba kvar på maxi för att det är deltid/distans. Visst man kommer ju säkerligen ha fullt upp och så men det är det värt! Kan man bara lägga upp pluggandet på ett bra sätt så är det ju ännu bättre. Ska försöka få bättre självdiciplin ;)
Men så är det iallafall, så jag är så jävla nöjd nu så det finns inte!!! yeah!

har hjälpt mamma flytta till näset idag med, de sista grejorna så snart är hon helt inne ;) synd att det inte vart vackert väder så man kunde bada men det får bli en annan dag.

förresten! Jag är en Linnéare till hösten, vem hade nägonsin kunnat tro det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0