Onsdag

Onsdag, har varvat ner här hemma med lite städning, nu står där bara en stor sopsäck i hallen som ska till tippen bara.. "/ Ska snart ner och hämta bakformen jag beställt hem :) Funderar nästan på om jag ska försöka mig på att göra en chokladkaka redan ikväll.

Här är förresten bilden på fotoväggen vi satte upp igår:


Vi blev riktigt nöjda, så nu kan vi se de Österrikiska alperna varje dag! <3

Sitter och surfar runder lite och kom på att jag och Philip pratat om en litter-kwitter till katterna så vi slipper rensa lådan och så slipper vi både odör och dammsugning flera gånger per dag :) Visst är det en underbar uppfinning?!


Först använder man den röda ringen som inte har något hål alls och sätter den på toaletten med sand i, sen när katten har vant sig byter man bort den till den orangea, har fortfarande lite sand kvar i den, och sedan till sist den gröna med ännu mindre sand tills katten vant sig vid att balansera och slutat sprätta så kan man ta av den också. Funderar nästan på att beställa hem den direkt, men måste prata med sambon först ;) hehe. Men kan tänka mig att vi införskaffar en sådan inom kort :)

ha en fin onsdagkväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0