Ledig dag

Efter att ha mått riktigt dåligt en hel dag av bakfylla igår så mår jag bättre idag :) blev lite full i söndags när ett gött gäng från partyfsbriken festade till det :) men idag har det blivit lite tvättande och sen åkte jag ut till näset i Sölvesborg till mamma och grillade lite mat och sen gick vi ner till Sandviken för ett dopp :) men först i morse gick jag ner till stan r att göra naglar så det är en riktigt go dag med andra ord :) nu har dessvärre Philip åkt upp till virserum med jobbet och jag är hemma själv, men det går väl an det också, planerar lite för lägenheten och så, surfar efter golv vi ska ha i vardagsrummet, vill ha vitt trägolv så rummet blir ljusare och sen ska vi ju måla om i hallen, vitt så den också blir ljusare. Men man ska ju ha tid!! Måste få in någon långhelg i höst så vi kan ta det då... Imorgon blir det jobb, men jag är ledig i helgen, får se om man åker ut och tittr på Mjällby-AIK då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0