30 åring

Snart är det dags för 30 års fest hos en kollega och jag har äntligen beställt hem en bakform som jag ska göra en chokladkaka i. (Hon är helt galen i lala!!) :) Sen att man skojar till det lite är bara bonus :) jag ska ju självklart behålla formen till senare tillfällen, men jag hoppas den kommer snart så jag hinner mixtra lite med ett recept så kakan blir god :)


hehehe, hon kommer att älska den!!! :)



Har haft besök från Petra idag, har legat i soffan och kollat på film, sen gick vi hem till henne och tittade på hennes lägenhet, det var faktiskt riktigt skönt att bara gå lite, inte ofta man gör det :)

är dock lite förvirrad idag när jag skulle gå ner till tvättstugan och tvätta, kom sen på att det bara var söndag och inte måndag "/ trist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0