Vad hände?

Äntligen är helgen slut och man får vara ledig i två dagar! Stack på fest i fredags med några på jobbet och vi skulle bara inom en förfest innan vi stack till Harry's. Jag trodde allvarligt talat att det inte fanns sådant folk längre, och om det nu fanns så skulle det inte vara i vår ålder! Tjejerna hade knappt kläder på sig och stod och dansade på bord och stolar och var mer än villiga när "killarna" kom och tog på dem. Vi skulle hålla i våra glas för det gick runt droger. Det fanns inte i min värld längre att det här pågår. Jag tycker synd om tjejerna som uppenbarligen utnyttjas utan att de vet om det och killarna som man vet vilka de är, är ju bara så jävla patetiska. De har verkligen hamnat långt långt ner och jag hoppas fanimej att de aldrig kommer upp igen. Det var sjukt och jag är glad att jag kom dit igår och inte för fyra år sedan.
Jag hade dock trevligt senare på harry's, men man saknar ju alltid den man har mest roligt med, Philip. Det låter kanske lite toffligt, men han är ändå min bästa vän.

Idag har jag sovit så in i helvete, var nere på Maxi och handlade lite. Blommor och krukor till köket, för Lucia hade rivit ner en, så nu köpte jag zinkkrukor och dem kan man inte ha isönder :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0