Truck

Jag kanske inte har berättat för er, men jag har faktiskt lärt mig köra truck i helgen, vilket jag är jävligt nöjd över och riktigt glad för också :) Det var ju inte så himla svårt eller märkfärdigt, men man vill inte försöka sig på sådana saker utan att någon visar en först. Efteråt ville jag inte ens kliva av den! :) haha.

Har fortfarande en svidande träningsvärk överallt, tån är säkerligen stukad och mitt skavsår är irriterande. Fast jag får ju gå och lägga mig i min egen säng varje kväll som Philip skulle sagt! Man får ju vara glad för det lilla :)

längtar mega till Österrike nu! Ska bli riktigt riktigt roligt :) Gött och köra ner för då har man ju bil och allt och man hinner se så mycket mer.
 Philip och jag har ändå hunnit med en hel del under våra år tillsammans, några semestrar utomlands och några inom Sverige, får jag bestämma så tar vi en restresa till hösten också :)

Nu är det matdax = Nutrilette, som jag har börjat med igen... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0