: Träningsvärk

Leif (Vinslövs tränare) ringde i onsdags och frågade om jag ville vara med och spela cup igår. Okej sa jag utan att tänka mig för, han hade dragit ihop några div 5 lag i hlm området så det var ju inget stort. Litet och mysigt.
Började med att loosa mot farstorp som var ganska duktiga, inga stjärnor, men de var ju antagligen bättre än oss. Spelade lika mot Vankiva 0-0 och vann mot Tyringe i sista matchen. Sen hade vi en paus innan vi alla skulle mötas igen. Då spelade vi lika mot farstorp, förlorade mot vankiva och vann mot tyringe. Rätt skoj och lira lite igen, man känner hur mycket aggressioner man får ut på planen, kanske några fick uppleva det igår, men spelar man bara schyst mot mig så hamnar man inte på golvet eller i röda matten, så enkelt är det. Det är ju inte så enkelt att få omkull mig på planen om man säger så! Mina ben är gjorda av stål ;) haha. Men jag hade en riktigt rolig kväll tillsammans med det "äldre" vinslövs laget. <3

Och på fredag kommer äntligen Philip hem! Har längtat röven av mig, fast det är ju typ fem dagar till, men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge!

Ska eventuellt åka upp till IKEA på tisdag med mamma och beställa bänkskiva och diskho. Sen får man se om man kan få dit den där hemma, man hade ju behövt hjälp, men jag får börja och se om man kan göra det själv för då kan ingen annan komma och säga något. Philip lär ju få hjälpa till för det är ju trots allt vår lägenhet nu :)

ha en fortsatt trevlig söndag.
-titts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0