2010

Då var vi inne i 2010, nyårsfirandet ute på näset gick lugnt till, för min del iaf. Jag somnade vid tio och Philip fick väcka mig innan tolvslaget då vi sköt raketer och grillade korv i en eldtunna. Igår läg vi och tittade på tom och jerry och sedan körde vi ut i Sbg för och titta lite, jag har ju glömt så mycket. Jag kan se byggnaderna, men jag kommer inte ihåg hur man kommer dit, så vi körde lite runder.

Idag har Philip åkt ut med sin bror i skogen, så jag åkte ner till Maxi vid nio tiden och handlade, ska laga lite tortellinigratäng idag och sen köpte jag hem enkla grejor som Philip kan äta när jag jobbar. Känns ganska knäppt att man bara "smäller" 700:- på mat så där, men sen är man ju en märkesbög när det kommer till mat också. haha :) Mamma har ju uppfostrat mig :)

Nu ska jag återgå till plockandet här hemma, har fått upp lite saker på vinden och lite i källaren, skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0