Söndag

Då var det söndag igen. Ska snart börja laga lite tortellinigratäng och bära upp lite saker på vinden.
Har precis sett reprisen på dubbel jaktstarten och fast jag visste hur det gått så var loppet riktigt spännande, fällde en och annan lyckotår när man såg lagsamarbetet :)

Philip ringde också igår, kändes skönt och höra av ifrån honom, nu är det inte mycket tid kvar. Sen börjar livet!
Bärjar planera lite inför Österrike, Lucia ska ju ha halva hemmet med sig till min moster som ska passa henne, och sen är det några saker som jag måste handla, som skidglasögon!

Men nu ska jag njuta av sista lediga dagen till helgen. Har massor av extratider den här veckan och då går dagarna snabbt tills Philip kommer hem :) :)

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0