shakeit.

Håller på och städar, eller ja. Inte exakt nu. Tog en paus efter jag bäddat sängen :) haha.
Är verkligen inte sugen på och städa, men Philip ska ju inte behöva se den här röran jag ställt till med när han kommer hem.
Ska ner och gymma på jobbet senare tänkte jag. Först kommer mamma och Mats och ska fika. Det värsta är att jag inte burit ut kartongerna från kylskåpet sen dem var här och satte in det! haha. Hon kommer få panik ;)
allt kommer bli bra när ham kommer hem. För då ska jag köpa en tevemöbel som är jättestor där vi får in alla dvd:er, spel och konsoler!!


Vacker, eller hur?! :) 240 lång och 192 hög :)

jag har blivit beroende av Shania Twain, nördigt eller hur!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0