överraskning

Skulle överraska Philip på torsdag när han kom hem med en (liten) alla hjärtans dag present, men han kom på vad det var... Stack till IKEA med Sofie igår och köpte den här tevemöblen, som jag skulle överraska honom med. Så ringer han när vi är på väg hem och kunde typ gissa direkt vad det var! typiskt! han kommer in i min hjärna på något skumt sätt som om han kunde läsa mina tankar.. :)

Men just nu ser här förjävligt ut i lägenheten med wellpapp överallt!!! och lådor och sladdar och skruvar och hela faderullan. Men jag har byggt ihop den själv. Det var inte så svårt när man kom igång faktiskt. Måste dock köpa väggfäste till teven så vi kan fästa den inuti möblen.

I MORGON KOMMER HAN HEM!!!!!!!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0