Once upon a time.

innerst inne vill jag bara, skrika!


Jag hade behövt massage och ett långt varmt bad. Men vad hjälper ett bad när man inte kan fixa massagen? :o
Jag har jobbat bakis idag, trots att jag bara drack tre öl.! Men sen åt jag inget igår heller så det kan bero på det.


Ser på något lamt program på kanal 6, finns dock inget annat. lamt liv.

hade jag varit på matöppet igår så hade antagligen han inte levt idag. ingen fuckar med min mamma. (!)

jag ska nog ta det där badet ändå, lugna ner mig lite.

känns som om livet står still och jag vet inte vad jag vill.
det är väl en del av livet antar jag. att växa upp.

jag ska nog ta det där badet snart.

ska bara, ska bara.
sticka ner till sösdala och se melodifestivalen?

nä, vill vara själv ikväll.

trevlig älg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0