NCIS

NCIS står på schemat ikväll. Funderar på och sätta in kylen i vardagsrummet så jag kan titta på den. Den är så vacker!

I morgon skulle jag egentligen varit ledig, men jag ska jobba lite extra och det är ju alltid roligt :) Dagarna går snabbare då och om man har tur så kanske dessa åtta veckor är över på ett ögonblick. 19 Mars är nästa mål på min resa och allting känns så meninglöst just nu. Jag äter sover och jobbar och varannan helg kommer Philip äntligen hem och helgen är över på ett kick. Jag hoppas dock han kommer hem nästa torsdag för då kan vi åla och köpa golvlister på fredagen och äntligen få någorlunda ordning på torpet.

en öl, en soffa och NCIS = tittis tisdagskväll.














Lite bilder från festen i lördags, hade svårt och hitta några bilder utan mig för så fprt jag ser en kamera när jag är full tittar titti fram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0