Måndag

http://www.thevoice.se/nojesnyheter/2019-extra-michael-jackson-lever-pa-nya-we-are-the-world
Gå in och lyssna på artisterna som gjort om orginalversionen av we are the world för att samla in pengar till Haiti.

Jag ska börja städa idag. Philip har åkt, vilket suger. Har hört att många klagat på alla hjärtans dag, att de inte fått vad de ville av pojkvännen, eller att de hade alldeles för höga förväntningar. trist för er, min pojkvän åkte upp till Stockholm igen och jag jobbade hela dagen så jag fick min avskedskyss på jobbet. MEN! Måste tillägga att varje dag med honom är en alla hjärtans dag för mig.
Om alla hjärtans dag inte blev som ni tänkt er, varför säger ni inte hur ni vill ha den istället för att han ska tolka allt?! Jag sa till Philip att jag inte ville ha några blommor och jag fick inte det heller, hade jag velat ha så hade jag fått. Så enkelt är det.

I vilken ände av lägenheten ska jag börja?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0