Ktown

Har varit i Kristianstad idag med mamma, när hon var på möte passade jag på att gå och strosa i lite butiker, hittade en skinnjacka till sommaren och senare fick jag äntligen de här guldskorna som jag sneglat på riktigt länge! Mycket bra dag alltså! Kom hem hit och åt middag, sen stack hon och jag somnade på soffan. har inte blivit så mycket av städning dessa två dagarna när jag varit ledig, men det kommer ju tack och lov en helg också!

Roligt att Kalla fick guldet, men man fattade ju direkt att Hellner skulle krokna sista biten, trist att han inte fick bronset bara... :/

Nu ska jag poppa lite popcorn och slå på TopGun, jag har ju aldrig sett filmjävlen, så det är väl dags för det nu. :)


Kommentarer
Postat av: elin

hej snygging! hoppas allt är bra med dig! faan vad kul att ni kommer hiiiit. det blir maxifest på riktigt!:D haha

2010-02-19 @ 16:31:40
URL: http://nejliika.blogg.se/
Postat av: titti

ja! Det tar ca 1.5 timme och köra dit, hur mycket kostar en dags liftkort där? ganska tradigt och köra dit för fest och missa en dag i backen.. :)

2010-02-20 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0