försoven

Vaknade i morse av att bilar körde utanför mitt fönster. Första tanken var att det var konstigt att så många bilar var ute redan klockan fem! Sen skulle jag kolla min klocka på mobilen och den var avstängd! Fick panik och sprang ut till köket och där var klockan fem i halv åtta! Hade bakeoffen också så jäsen hade ju ringt och allt, men halv åtta stämplade jag in så jag var snabb :) Men hela dagen har ju blivit förstörd så nu när jag kom hem och lyssnade på mina röstmeddelanden hörde man hur orolig bagarberta var för mig, för tänk om något illa hade hänt liksom!
Philip hade ringt mig och jag har försökt nå honom tillbaka, men han svarar inte..

SAKNAR HONOM GALET JÄVLA MYCKET!!!!!!
hur kan man älska en annan människa mer och mer för varje dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0