dimma

 Har jobbat hela dagen idag. skönt så man slipper gå och tänka.
Kom hem och har lagt mig med en öl i soffan. får skämma bort mig lite ikväll.
Älskling kommer hem i morgon, på lördag har vi fullspäckat schema: storhandla, vånga, karlshamn och så måste vi ju bara inom hans föräldrar och ta en fika, tror nog att vi båda saknat dem lite. Så det kommer bli skönt i veckan när jag är ledig två dagar och bara relaxa tillsammans.

jag känner inte igen mig själv den här veckan.
Igår steg jag över en stor känslomässig tröskel som förföljt mig, hemsökt mig i många år. sju år.
jag gick in med bestämda steg och bestämde mig för att inte låta mig skrämmas.
Jag trodde det skulle kännas skönt efteråt, men jag känner ingenting. tomhet.

I morgon har jag en lång dag med jobb, ska bli skönt.
Jag har bakat som en dåre idag, det är vad jag gjort.

Hockeyn är ett jävla fiasko, tur att vi vann stafetten, nu är det curling och sen är vi i final för ännu ett guld.
Jag älskar OS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0