Twilight

Idag börjar twilight eclipse säljas!! MEN jag ska vänta med att köpa den illa imorgon då jag ska till Ullared, man kan ju hoppas den är billigare där, annars är den inte så dyr på maxi heller! :) ska snart börja jobba, slutar halv sju ikväll och då blir det antagligen raka vägen in till sängen! Ska bara städa köket först, tänk att man kan stöka upp så mycket för ett litet peppakakshus? Helt stört ju! Man får nog gå upp vid fyra imorgon så man kan koka lite kaffe och Tina några lussekatter, duscha får jag göra ikväll för det orkar man aldrig så tidigt! (utom när jag skulle flyga till Addis för då var man bara tvungen att prova Hiltons dusch ju!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0