Överförklaring

Tänkte berätta en sak som de flesta av er kanske redan förstår, men det skadar inte att vara övertydlig ibland... Min blogg handlar om mig, Titti Blixt och om de känslor jag har och hur jag känner. Den här bloggen handlar inte om någon annan eller används för att göra andra människor illa. Men om ni ändå känner som så har ni ett självklart val: sluta läs den! Ni har en egen vilja att tolka mina texter hur ni än vill men bloggen handlar om mig och mina känslor och jag kommer härmed inte att försvara mig, ta bort inlägg på någon annans bekostnad för det är upp till er själva om ni vill läsa den eller hur ni vill tolka den. För bloggen handlar om mig och ingen annan. Jag hoppas jag har gjort det alldeles klart och tydligt nu ifall det inte varit det tidigare!! Idag är det ju lilljulafton och jag har jobbat röven av mig! Man märker att man är trött när det kliar på benet och man kliar tillvals med kniven och skär upp ett stort hål på byxorna! ( lugn! Det började bara blöda lite Grand!) men nu ligger jag i badet här hemma med en kall öl och firar tredagars ledighet! Har snart legat här i två timmar och det är riktigt gött!! :) ska snart duscha av mig och sätta på en ansiktsmask och skämma bort mig själv lite Grand ;) hoppas ni alla får en riktigt god jul!! Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0