Myshunden Tage

Imorgon kommer myshunden Tage hit och ska stanna i tre dagar :) Så nu håller jag på och städar här hemma, Philip började imorse sen stack han till jobbet och jag får ta vid när jag kom hem. (Varför sitter jag då här och skriver?!)

Jo, jag sitter och tittar på huset som jag hittade igår, vi ska gå på visning på torsdag nästa vecka och titta, det skadar ju inte och då kan man ju se ifall man får den där känslan som man ska ha när man öppnar dörren. Jag blir så rädd och tänker att man kanske inte hittar något annat i den här prisklassen och stilen, det är bara för oss att flytta in, det är helt i vår stil och det har allt vi vill ha. 

Man får väga för och nackdelar och sen får vi se, det kostar inget att titta och det kan vara nyttigt. 


Nu ska jag fortsätta städa. Vi hörs kanske sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0