Lösenordsskyddad

Är väldigt ledsen för att jag är tvungen att lösenordsskydda bloggen fram tills den 19/12, men det är för mitt eget bästa kan man kanske säga.

Vi har djurpark här hemma, jag var och hämtade mammas katt Astrix i Sösdala igår så nu har vi tre katter här hemma och på torsdag får vi sällskap av en hund också! Vet inte riktigt ifall det är en mops eller fransk bulldog, men den har sprungit in i väggen och är såå himla söt! Gillar annars inte hundar eller katter som har sprungit in i väggen, men Tage har charmen, verkligen!

Och nu när jag ändå har lösenordsskyddat bloggen kan jag väl avslöja att min mor kommer på besök på lördag, det är därför jag har varit så glad! Ska bli så kul att få träffa henne, jag missar till och med årets event: julfest med Maxi för att träffa henne, då är man ganska mammasjuk :)
Men det är väl så när man är ensambarn och bara har sin mamma vid livet, att man kanske hänger fast vid henne hårdare.(?)

Ikväll ska jag först ner ch hämta tvätten, sen laga pasta carbonara så man får lite mat i magen, sen får det bannemej bli soffläge!

Har hittat ett underbart hus till oss btw! Ligger i Tormestorp, precis sånt vi vill ha, i storlek och allt. Man kanske skulle satsat nu? :o



Kommentarer
Postat av: Sara

Satsa!! ;)

2010-12-18 @ 17:48:00
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0