K-stad

Idag har älsklingen och jag haft en riktig mysdag, åkte iväg till svärföräldrarna för frukost och sen styrde vi kosan mot Kristianstad. Köpte en spetsbody som jag kan ha under min byxdress och shortsdress, tjpcka strumpbyxor till nyår och bokstäver som bildar you & me (som är vårt motto) på Village. Philip suckade hela tiden inne i butikerna och blev överlycklig när vi kom till Biltema, då började jag sucka! haha.

När vi kom hem satte vi oss och spelade airhockey som var dagens bästa köp! Gissa vilken partyhöjare det kommer bli!

Det är skönt att ha en slappedag så här innan jul. Hela julafton kommer väl bli en pärs då man är lättretad på allt och så, med tanke på att man varit det ända sedan pappa gick bort. Så det är aldrig en bra dag att umgås med mig direkt.. Men man får klistra på leendet och dricka några öl och kanske värma upp lite här hemma på julklappsspelet så man är i sitt esse och vinner några klappar ;) hehe. Kanske ska köpa en egen tärning där man alltid slår sex på? Bra idé Titti! (skulle kanske inte avslöjat det här då?)

Det är ju ganska skrattretande att ens julkort leder till irritation istället för glädje.
Men man får ta dem som dem är. Det är bara så typiskt.

Nu ska vi hålla kväll
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0