Gränser

Jag vet, det är riktigt tidigt på morgonen och jag borde inte vara vaken med tanke på hur man jobbat de två senaste veckorna, men när man har vant sig vid att gå upp kl fem är det svårt att sluta! Men jag blir så fundersam för jag får vänförfrågningar från personer jag inte känner och inte ens har pratat med, men jag vet vilka dem är men vart går gränsen för att skicka en vänförfrågning på Facebook? Gör inte som jag bara och ignorera en vänsökan som jag var meningen att bekräfta, lagom pinsamt och irriterande. Men vart går gränsen för att skicka en vänförfrågan på facebook? Jag tycker det är helt ok om man skickar efter en fest eller event där man har haft en konversation men jag tycker det blir lite uppenbart om det är en person man bara vet vem det är. Idag ska vi iväg och hämta bilen i fridafors, en liten roadtrip! Kom ihåg när pappa levde att han jobbade nog för ett åkeri där uppe, mysigt mysigt. Tänk vad livet kan ta usvängar och avkrokar ibland! Om man jämför: jag säger blankt nej till att donera mina organ eller vävnader till någonting, det är helt uteslutet på grund av det som hände pappa inne på karlshamns sjukhus (riktiga idioter om jag får säga min mening) och sen har vi en bekant till mig vars pappa ligger på sjukhus och är med på transplantationslistor, hon skulle absolut tänka sig att donera och hela det där köret. Men jag är alldeles för egoistisk där, visst hade jag kunnat ge mamma en njur ifall det hade behövts, men aldig någonsin till en främling. Det känns som om jag drar ivägfrån ämnet och jag kommer inte ens ihåg vad jag pratar om.? En god frukost hade inte suttit fel snart, ska bara banka liv i snarkisen bredvid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0